Geachte klant,
Als gewaardeerde klant van de Reco Autoschade Groep vertrouwt u op ons voor uw mobiliteit. Nu ook Nederland volop getroffen wordt door de uitbraak van het Coronavirus, realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen. Door de corona crisis zijn er wat zaken veranderd en zitten we allemaal noodgedwongen meer thuis. Misschien kunt u dan juist nu uw auto makkelijker missen en die schade laten herstellen. Daar doen we bij de Reco Autoschade Groep allemaal heel hard ons best voor.

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u verzekeren dat De Reco Autoschade Groep de richtlijnen van de RIVM nauwkeurig opvolgt en alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen. Volg de richtlijnen van ons personeel ter plaatse op en bel met uw vestiging als u liever helemaal de deur niet uit gaat nu. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

Fly & Repair

Zorgeloos uw auto laten repareren terwijl u op vakantie bent! Dat is Fly & Repair van Reco. 

 

Wij bieden deze dienst aan in samenwerking met:

 

Heenreis

Nadat u heeft gereserveerd ontvangt u een e-mail met daarin uw parkeerticket. Het is de bedoeling dat u deze parkeerticket uitprint en mee neemt naar Schiphol, 30 minuten voor u arriveert bij de parkeergarage neemt u telefonisch contact op met Comfort Parking, telefoonnummer: 020 369 7500, om uw aankomst aan te kondigen.

Parkeerterrein

U rijdt naar ons parkeerterrein. Aldaar wordt u geholpen met uw bagage door een chauffeur van Comfort Parking. Indien u nog niet online heeft betaald, vindt de betaling plaats op Schiphol bij onze chauffeur. Vanaf het parkeerterrein wordt u met de gratis shuttlebus in ongeveer 4 minuten naar Schiphol gebracht.

Beveiligde parkeergarage

Uw auto is bij Comfort Parking 24 uur 7 dagen per week beveiligd. Daarnaast is het bij ons mogelijk om uw auto overdekt te parkeren. Wij bieden ook extra services zoals het wassen van uw auto.

Op Schiphol

Nadat u bij terugkomst geland bent dient u contact op te nemen met Comfort Parking via telefoonnummer: 020 369 7500. De medewerker van Comfort Parking weet dan dat u bent gearriveerd. U wordt verwacht in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Hier staat onze shuttlebus voor u klaar.

Nadat u bij terugkomst geland bent dient u te bellen met 020 369 7500. Onze medewerker weet dan dat u bent gearriveerd. U wordt verwacht in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Hier staat de chauffeur met uw auto voor u klaar.